Slnmrcmk Selam herkese. Dün 36. Haftaya girdim, yaklaşık 1 haftadır otururken sağ kahurgam ağrıyor. Bebiş genelde sağda ondan mı acaba? Benim gibi kaburgası ağıran var mı?😐
Mehmetasaf55 Slnmrcmk offf benim yaa aşırı agriyo ben göğüsüm büyüdüğü için diye düşünmüştüm ama bilmiyorum .Tek bildiğim bıçak gibi saplandığı
Aslhn12 Bubhaftalar kaburga sğrısı hepimizde var sorma gitsin uykudan uyanıyorum resmen acıdan ah vah ediyorum. Valla bebek genelde baskı yaptığında oraya doğru basınç yaptığında oluyor bi çözüm bulamadım ben fe ;