SemaaR Kızlaaaarrr 29+5 haftalığım. Hamileliğimde daha hiç çiğ köfte yemedim. Canım çok çekti. Sizce bi zararı olur mu internette yemeyin falan yazıyor 😢😀
mirayveannesiii SemaaR ben haftada 2-3 yiyorum etsiz olunca sıkıntı olmaz diye biliyorum. 10 haftalığım bende
Aslhn12 Çiğköfye bildiğin bulgur yani neden yenmemesi gerekiyor onu anlamadım. Etli çiğköfteyi anlarım da normal çiğköfte ben çoook yedim . Senin dediğin etlidir. Etli tavsiye edilmiyor canım
Kbra240 SemaaR şuan elimde cigkofte durumle yazıyorum 🤣🤣yedim birsey olmadı şu ana kadar bence bu kadar kisitlamayalim kendimizi etsiz olduğu sürece yenir bence 🤗🤗
Rmelikee Ben etsiz yiyorum temiz bildigin bi yer varsa ye bence randevun yakinsa doktoruna sorup da yiyebilirsin.
Aylinnnnnnn SemaaR neredeyse heerrgünn çiğ köfte yiyorum iciinde et yokki zararı olsun korkmadan yiyebilirsiin bana göre