Merhaba 5 gün embriyo su bugün 9. Gün düne kadar tuttu diyordum enerjim o yöndeydi ama gittikçe strese girmeye başladım hiç bir ağrım bulgum yok o yüzden sanırım enerjim düştü 12. Gün test yaptır dedi doktor ama nasıl dayanıcam bilmiyorum hiç bir şey hissetmeden tutan varmı bende beraber süoureci yaşamaya geldim 😊