Tettyy ah annelerrrr Allah başımızdan eksik etmesin annelerimizi 🤲😍♥️hayır çalışmıyorum evdeyim . Eşim bu hafta izinliydi . Kahvaltıyı beraber hazırladık yemeği beraber yapıyoruz . Ama ilkinde asla yerimden kipirdayamiyordum bişey olacak diye . Bunda tam tersi daha sakinim . Hiç düşünmuyorum bile transfer olduğumu . Tabiki dikkat ediyorum tepeye uzanmiyorum , ilaclarim vaktinde içiyorum kendimi çok görmüyorum ama . İlkinde günde 20 kere kan tahlili günüme falan bakıyordum bunda hiç bakmıyorum 😃