Busakts Kızlar 10+3 gebeyim karından ultrasonda bebek net görünmüyor Doktorum rahmin çok geride ve ters dedi böyle bir durum yaşayan var mı ?
Cotanakk Busakts benim rahmimde ters karnımdan biraz geç göründü kese ama o zamana kadar vajinal ultrason ile baktı hep doktorumuz bir sorun yaşamadık
Neseeli Busakts benim de o şekilde canım dün mesela 5 buçuk haftada kese zar zor göründü hatta eminde olamadık kese mi diye..
Mamatobe Busakts Benim de rahmim ters ilk zamanlar bebeği görene kadar doktor vajinal ultrason ile baktı 12.haftaya doğru düzeliyor rahim büyüdükçe daha da öne geliyor ve görülmesi kolaylaşıyor
Busakts Çok sağ olun ilk defa duyunca çok endişe ettim hafif ağrı yapabilir dedi çok az arada sancı gibi oluyor ama riskli bir durum yoksa içimi rahatlattınız kızlar ya❤️
Helink Busakts aynı durum bende de var ilk haftalar alttan muayeneyle bakıyordu doktor zamanla çocuk hareketleriyle döner demişti şimdi rahatlıkla ultrasonda çıkıyor endişe edecek bir durum değil 🙏
KubraArs Busakts Kese gormeme gibi bi sorun yasamadim ama bana da bi kontrolde rahmin ters diyince cok korkmustum😁 vucut tipiyle ilgili biseymis korkulcak bisey yok zamanla duzeliyor
Piraye2021 Busakts bana rahmin geride demişlerdir her kontrolde doktorlar zor buluyor ve suratları değişiyor bende tedirgin oluyorum. Rahim tersliği mi avaba geride demek
Busakts Piraye2021 olabilir sanırım çünkü bana da önce rahmin geride dedi sonra vajinal ultrasonda ters dedi rahmin
Piraye2021 Busakts ben yani bir sıkıntı olur mu demiştim dr de her 10 kadından 3ünde geride sıkıntı olmaz demişti siz sordunuz mu
1mervedir Busakts evet canım ben şuan 36. Haftmdayım kalp atışını bile çok zor duymuştuk rahim ters olunca bir süre sonra düzeliyor hiç korkma az büyüsün bekle normale dönecek