OrhanBegmarkl Bende 20+3 deyim ama sadece ayrıntılı ultrason isticem dedi kafıda da 20 25 2 defa usg yazmıs hiçbişey anlamadım 😀
Senailhan OglusAnnesi Hayır ayrıntılı ultrasonda bebeğin organları kafası eli kolu her şeyi detaylı bir şekilde incelenir 4 boyutlu ultrasonda bebeğin dış görüntüsünü gösteriyor kime benzediği konusunda az çok tahmin edebiliyorsun bu sayede 😊
-silinmis110- 22 ben bugun yaptirdim verdiler bana ultrason fotografi birde aciklama yazan yaziyi verdiler
OrhanBegmarkl Svde perinatoloji yada radyologlar yapıyo canım ben de dah yaptırmadım yaptırıam inşallah 👶🏻
humaninannesi61 Haftamda 250₺ ye yaptırdım. 2 renkli bir renksiz 3 fotoğraf 1de CD verdiler. Çok memnun kaldım. Çok güzel bir duyguydu❣
Sultan67 deletedmom11 19 hafta cok erken canım benim ben 21 haftada yaptırdım ama yinede net çıkmadı resim
Dsa Haftama randevu aldım. Tarama testleri yapılmadı bana o yüzden heyecanla bekliyorum. İkiz bebek olduğu için profosöre gidicem ve 700₺ 😔
Rabiamehmet humaninannesi61 mrb bende o hastaneye gidiyorum detaylı ultrayonda başörtülü cok tatlı ilgili bir doktor olduğunu duydum,doğrumu? 1 ay sonra bende gireceğim