Sezaryen doğum sanki gelmek istemeyen bebegi erkenden dünyaya getirmek gibi hissettiriyor. Doktorum kafa çapı büyük dedigi için sezaryene ikna oldum, pazartesi günü doğum var, ancak bebekte hiç gelmek ister gibi bir tepki yok, bıraksak 40 haftayı bulur gibi. İçim hiç rahat degil, pazartesi 38+5 olucam.