Selam kızlar 11+5 haftalık hamileyim, alt karın bölgemde tam rahim kısmında idrarımı yaparken sancı oluyor. Ama haricinde herhangi bir yanma kaşıntı vs yok. Normal mi acaba. Birde su gibi şeffaf yada sümüksü değil yani bildiğimiz su gibi akıntım oluyor. Endişelendim biraz.