Tugcevemercimek Mom38247 bana canın cok cok isterse bir bardak içebilirsin demişti abartmamak kaydı ile 🙈🙈
MeyraRana Mom38247 sürekli içmem ama canım çekince mecbur içmeyince aklımda kalıyor uyuyamıyorum. 2 3 bardak içmek var bide haftada 2 bardak içmek var
aybkaslan Mom38247 Valla ben başlarda koladan tiksinmiştim hiç içemiyodum ama 4. Aydan itibaren hep içtim tabi iyi bişey yapmadım ama çok şükür 38. Haftadayız bir sorunum sorunumuz olmadı bu konuda tabi herkesin bünyesi farklı
NaimeYilmaz Mom38247 İnsan sağlığı için zararlı olan şeyler bunlar. Hamilelik döneminde de ekstra dikkat etmek gerekiyor. Fakat canınız çektiğinde ölçülü tüketmekten zarar gelmeyecektir.
Melikeakarsu Mom38247 13 haftalık hamileyim en son bir ay önce bir bardak içtim Oda hamburger yemiştim napim yanında ayran içecek değildim 😂😂
Mom38247 Melikeakarsu haklisin😅 bende 7+1 im. Yarin pizza gunu yapcaz yanina da kola gider diye dusundum🤦♀ haftanin 6 gunu hamur isi aburcuburdan uzagim 1 gun sadece istedigimj yiyo iciyorum ama kolada tereddutte kaldim
Melikeakarsu Mom38247 kola yarım bardaktan fazla içme canım çünkü daha günün de daha erken bebek daha cok küçük 7+1
Buket_dadas Mom38247 ya normakde yasak diyorlar ama günde bir bardak kadae iciyorum vallah sükür birseyde olmuyor