Geçmiş olsun bende 2 tane kimyasal gebelik geçirdim 3.gebeliğimi planlamadan evvel doktorum benden test istedi kan pıhtılaşmasından şüphelendi dediği gibi de cıktı asprin tedavisi başlattı sonrasında gebe kaldım ve şuan 38.haftadayız🥰 kimyasal gebelik artık normal kabul edilen bişi ama 2 3 oldu mu araştırmak gerek