minikdefnemm Allahım böyle bişey olamaz tüm gün uyuyorum normal mi ya 😂 12+4 haftalığız 12de uyanıyosam 2 de gözlerim kapanıyor hop uyku 6da kendime anca geliyorum zorla bunu yaşayan var mı aranızda ?🤷🏻♀️ Resmen kafam yerinden kalkmıyor 🤦🏻♀️
MeyraRana minikdefnemm gebelikte normal bişi ben 18.ci haftama gircem hala uyuklarım gece uyurum gündüzde kahvaltı için kalkarım tekrar yatarım taki eşimin gelme saatine 1 saat kala kalkar yemek yaparım 1 2 saat sonra zaten tekrar yatyrm🤣🤣 bu kadar uykucu olacağım 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi diyebilrm.
Domdom minikdefnemm ben 😃 12+1 iz helede yemekten sonra gidiyor gözler 🤩 çarpıntı da oluyor özellikle gece yatınca çok hissediyorum 🤔
minikdefnemm 2e1m perşembe günü ikili test yapıldı onun dışında da testler yapıldı bu uykunun yanı sıra çarpıntımda oluyo kalbim çıkıcak gibi hızlı atıyo bakalım ne çıkıcak 🤷🏻♀️
minikdefnemm MeyraRana bende öyleyim zaten yemek telaşı kendine getiriyo insanı 🤣 ama cidden zor bişey uyuyamayınca da baya bi halsiz kalıyorum hiç bişey yapasım gelmiyo yine yatıyorum 🤰
MeyraRana minikdefnemm olsun uykun geldimi uyu bebişler doğduğunda uykular haram olcak 🤣🤣 tadını çıkarmaya devam et