MihrimahVeAnnesi yigitege_annesi İkinci çizgi görünüyor pozitif gibi😊 Testi yenileme şansınız var mı ? Üstünde ki çizikler biraz tuhaf çünkü
bireylulmeselesii yigitege_annesi ortadaki çizgiden dolayı bozuk olma ihtimali de var ama. Bi daha yapsa emin olurdu
yigitege_annesi MihrimahVeAnnesi yeni gebelik gibi duruyır dimi bneım değil test bir arkadaşin hamillik var diyroum inanmıyor
MihrimahVeAnnesi yigitege_annesi Evet bariz ikinci çizgi var görünüyor verebiliyorsa kan versin 1-2 saate çıkar inanmış olur 😊
yigitege_annesi lunam hemen çıkmıl ikinci çizgi net hamile ama inanmıyır acaba ben mi yamliş görüyorum diye burda paylaşmak istedm
Tazeanne0134 yigitege_annesi evet hamilelik var gibi ama test bozuk gibi tekrardan yapma şansın varsa yapar mısın?
yigitege_annesi Tazeanne0134 benim değil arkadaşımun testi ben 34 haftalık hamileym😀😎 arkadaşim hamile inanası gelmiyor bende doğrulamk için burda paylaştm, yeni gebe herhalde ikinci. Çizgi çook haifif tşk edrrm 💜
Tazeanne0134 yigitege_annesi inşallah vardır canım p.tesi günü kan versin o zaman varda zaten mutlaka çıkar maşallah sanada sende sağlıkla al kucağına inşallah
yigitege_annesi Tazeanne0134 saol gülüm💕benm arkadaş ın bebesi 5 ayluk istemiyor 🤭o yzüden inanmak istemiyor kazayla oldu fln diyor nasip
Tazeanne0134 yigitege_annesi aaa hakkında hayırlısı olsun canım Rabbim verdiyse vardır bi bildiği mutlaka