Hatunnn
[bilinmeyen] canm ben anlayamadiim 3 lu 4 lu yaptirdin yuksek mi cikti yoksa yuksek cikarmi diye mi soruyosu :)
Hatunnn
[bilinmeyen] 2 liyi yaptirdin smdide 3luye giriceksin ozamann bence kesin ogrenmek istiyorsan kanda gen testi yaptir daha maliyetli ama 3 kez tarama testi yaptirmakla da ayni para cikiyor zaten
Cansu10
[bilinmeyen] benim de 2li temiz çıktı 3lü riskli çıktı aminoyosrntez yaptırmamı söylediler ama yaptırmadım detaylıya girdim orda birşey çıkmadı
Cansu10
[bilinmeyen] inşallah canım ama içim yine de rahat değil sonuçta elimizde bi tane kötü sonuç var sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah