Sametnida Merhaba 32. Haftamdayim İçten bi agri vaf hafif . Normal mi bu haftalarda olmasi sizce pazartesi randevum var merak ediyorum
Sametnida Nidakrbla bende pazartesi gideceğim ilk defa bu gun oldu . En bastan beri hep progestannkullandim dusuk riskim vardi halada kullanıyorum. Malesef tedirgin oldum
Umudayolculuk36 Sametnida benim 34de başladı canım sordum vajinamda kemiklerim ağrıyor diye çatı ağrısı normal doğuma hazırlık dedi bel ağrısı kasık ağrısı artık olacak dedi normal dedi 35.haftam bu arada şimdi dün gitmiştim doktora