Merhaba sevgili anne ve anne adayları. 4 aylık bir kızım var evde gayet sakin beni yormuyor üzmüyor kendi halinde akıllı bir bebek maşallah. Çok nadir ağlar. Ama gelin görün ki ne zaman kayınvalidemlere gitsek bu kız ağlama krizine giriyor ama böyle çatlarcasına. Eve girene kadar Gülen sakin çocuk girdiği andan itibaren nefesi kesilene kadar ağlamaya başlıyor. İlk birkaç sefer tesadüf dedik aç belki gazı var belki dedik ama yani her seferinde de aynı şey oldu. Evlerinde kedi var acaba kedi kokusu mu rahatız ediyor böyle bişey duyan var mı aklımıza başka bişey gelmedi. Yoksa Kayınvalidemin nazarı mı değiyor çok değer normalde o yüzden diyorum. Sebebini bulamadık ne yapacağımızı şaştık az önce yine gittik yine krize girdi arabayla 10 dk dolaştık tekrar girdik belki susar diye yine ağladı çocuk eve girer girmez. Sonra baktık olmuyor geri geldik evimize.eşim kızımızı öyle görünce artık yeter gitmeyelim bi daha kendileri gelsin dedi sinirden. Ne oluyor bu çocuğa o evde sizce. Başka birisi olsa aman görüşmeyelim dersin ama ailen sonuçta. Ne zamana kadar bu böyle devam edecek bilmiyorum. Başına böyle bişey gelen ya sa duyan var mı acaba?