asude456 kızlar gebelik şekerim olduğu işin doktorum 38. haftada sezeryanla alıcak beklemeyi riskli görüyor , varmı benım gibi gebelikte şekeri olan 38 hafta erken mi küveze girmez değilmş
sarptunamiz asude456 şeker testi yaptırdım şeker çıkmadı ancak iri bebek olduğu için bana da 37 haftaya girsin alabiliriz dedi
Ilkayy asude456 38+1 de sezeryan oldum bende şeker yüzünden 1 ay oldu doğum yapalı gayret sağlıklı doğdu
serapinci asude456 benimde oğlumda şekerim vardı riskliydi 38 de aldılar şükür bişey olmadı canım doğunca hemen küzeve aldılar ama odaya geçirince çıkardılar daha da koymadılar. Şükür oğlum iyi. 🤲
_ipekkkkk asude456 Yaaaa öylemiş mi benimde şeker çıktı tokluk ilk ölçüm 270 ikinci ölçüm 229 Diyete başladım 1 hafta oluyor bakalım 🤲 Evde olcumler sabah tokluk.137.135.145.128.falan Akşam tokluklar yüksek 165.175.200.159 falan 29 haftaya girdim bugün bana daha bişey denmedi bakalım normal veya sezeryan diye ye i duydum kuzum 38 hafta normal diye biliyorum ama sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar canım 🤲💗🌸
Aslanay Benimde şekerim var insulin kullanıyorum .. su an 27 haftalık ve kilo boy normal eğer bebek iri olursa mı sezeryana yönlendiriyorlar acaba yoksa şekerden kasıt baska bir hastalık daha mı var
nidarcn Aslanay insülün şekerini ne kadar düşürüyor banada verdi ama benim düşmüyo neden acaba çok yüksek değil ama yinede suyum fazla olduğu için hemen insülin başladık birde ben vurunca dışına geri çıkıyo içindeki sıvı kolumdan geri çıkıyo sizede oluyormu
sarptunamiz asude456 32+5 haftalıkken 2700 gr 47 cm demişlerdi. Önemli olan sağlıklı olması. Boy kg ölçüt değil. İnşallah vakti geldiğinde kucağımıza hayırlısı ile alalım.
Aslanay asude456 diyet yapıyorum çay konusu sıkıntıda bir şekerli içiyorum engelleyemiyorum . İşlenmiş gıda oldugu için mi bilmem insulin kullanmama ragmen düşmüyor . Endokrin iğne dozajı için ayarlama yapması gerekicek sanırım
DuyguCenkDefne Ilkayy Bende 5gun sonra sezeryan olacağım anestezi olarak hangisini tercih ettiniz? Ben genel istiyordum ama bugün hastanede ki anestezi doktoru spinal anestezi konusunda ısrar etti sizce hangisi daha iyi?
asude456 _ipekkkkk amin canım seninki bana göre yüksemiş diyetine uymaya çalış gerçi bende kaçırıyorum arada ☹️
_ipekkkkk asude456 Ben uyuyorum kuzum yeni başladım bakalım hayırlısı artık 🤲🌸 Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲
[silindi] asude456 bebeğinizin kilosu kaç? Bende 32 haftalığım insülin kullanıyorum 4 kiloyu geçmezse normal yaparız dedi doktorum
Sermec27 asude456 bende de şeker vardı 38+1 de sezaryenle doğum yaptım ama benim ilk doğumda sezaryendı bir de 2 kaybım oldugu için ekstra riskli gebeydim
[silindi] Aslanay ekmek yiyor musun canım? Bende insülin kullanmama rağmen düşmüyordu diyetimde 2 dilim ekmek yazıyordu onu tamamen bitirdim o zaman düştü
Aslanay [silindi] ben 1 sene önce mide ameliyatı oldum zaten aşırı yiyemiyorum o yüzden ekmeği cok cok az yiyorum .. bir süre tarçını deniycem kabuk tarçın düşürür denmişti .. Çocugu dogurur dogurmaz bakkava yicem😂 agzımın suyusu akıyor tatlı görünce 🥰
[silindi] Aslanay hahaha valla ben ne yesem hala karar veremedim kaymaklı künefe şekerpare abur cubur… Herşeyi aşırı canım çekiyo. Şeker zor da gebelik şekeri daha zor ya aşeriyorsun ama yiyemiyosum belki de