tazeannecik1 Kızlar yenidoğan bebeklerinizin çamaşırlarını vs yıkamak için makinenizi temizlediniz mi? Temizlemek gerekiyor mu ve nasıl oluyor 🙄
Zehra9616 tazeannecik1 oglumda hic temizlememistim bunda sirke koyarim azcik icine bi sefer kaynar modda deterjansiz calistiririm oke o is tamamdir😊
Cilek_16 tazeannecik1 valla deterjan kutusu dahil makinanın alt kapağını açıp temizledim daha sonra güzelce içine banyo için olan kir ve kireç spreyini sıktım deterjan ve beyaz sirke ekleyip 90derecede boş çalıştırdım boş çalışan makinadan bile simsiyah köpükler çıktı inanamadım
Bensunsal tazeannecik1 bulaşık makinası tableti koy 90 derecede çalıştır canım mis gibi oluyor sirke koyma sakın 😍
Asyaveannesi36 Zehra9616 aman aman sirke koyma ablam da beyaz sirkeyle temizlemiş iç metalleri paslanmış boş çalıştırın azıcık deterjan koyup daha iyi
Lulikli tazeannecik1 ben bulaşık makinesi tableti atıp 60 derece de çalıştırdım geçen kuzum bi yerde görmüştüm.
tazeannecik1 Lulikli Makinenin içine mi koydun beybii peki bende temizliyim dedim annem yorgan falan getirmiş yıkıyayım bu arada deterjan aldım green clean diye o kadar güzel kokuyor ki bitkisel 😍
Lulikli tazeannecik1 aynen kuzu attım tambura ohhh 😅 aaaa nerden aldın kız bebiş deterjanı mı normal mi 😅
Ece003 tazeannecik1 bende bunu düşünüyorum köpeğimin evde giydiklerini makinede yıkıyorum onunkileri yıkadıktan sonra sürekli kazan temizleme yapıyorum ama ne kadar yeterli oluyor bilmiyorum 🤣oğlum için yeni bir makine mi alsam acaba
tazeannecik1 Ece003 Yaaa onu bilmiyorum canım evcil hayvanım yok illa bu durumda olan birileri vardır 😌
tazeannecik1 Lulikli Tamam deniyim bende beybi bi 😙 Evett baya araştırdım en son buna karar verdim yaa mis gibi kokuyor 😍 https://ty.gl/6poidqckhq ben 64 e almıştım şu kara cuma muhabbetine belki yine düşer fiyatı