Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar 21+3 hamileyim boğazımda şişlik yok ama ağrı var ve kuru öksürük var bunun için neler yapabilirim
Mevaninannesiii Minnakkurabiyeveannesi27 öksürük deme bana ya on gündür perişan haldeyim valla canm ballı zencefilli süt ıhlamur tereyağında pekmez herşey denedim geçmiyorrrrr😩
Minnakkurabiyeveannesi27 Mevaninannesiii Valla kuzum bende de hafif grip vardı çok şükür 3 günde geçti ama bugünde baktım öksürük başladı ona sasirdim napacagimi bilmiyorum dediğin gibi bende ballı süt zeytinyağlı pekmez içtim ama banamisin demiyor 🤦
Mevaninannesiii Minnakkurabiyeveannesi27 hiç etki etmiyor ya boğuluyosn resmen , doktor da ilaç önermiyor nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 Mevaninannesiii Aynen kuzum benim doktorum bulantı için bile ilaç vermiyor bitki çayı da çok tüketme diyor ıhlamur olarak felan nasıl yapacağımı bilmiyorum vallahi bebek etkilenecek zararı olacak diye korkuyorum 🤷