Ben 28 günde bir adet oluyorum ve 3 günlüğüne agrım vardı ama bugün baya çok oldu beni çokk zorladı,ben diha önceleri de ovulasyon testi tutmuştum yumurtlamam hep 14 gün oluyordu ben deyerlendirdim ama bilmiyorum Bugün ise 16 günüm özellikle kasıklarim bide karnının yani tarafı ağrı oluyor