Herkese Merhaba,
Kızlar bu ay yumurtlama günümü degerlendirdik. Takvime göre reglime 4 gün kaldı. Bugün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ama negatif cikti sizce doğruluk payı nedir ? ( ara ara kasık agrım oluyor ve afedersiniz ama sürekli bi gaz problemim var yaklaşık 5 gündür ) şimdiden cevaplar için çok teşekkür ederim.