ebruzb Asyaveannesi36 sizde de ara ara sertleşme ve vajinada bıçak gibi bi ağrı oluyor mu benim oluyor doktorum normal geçmezse gel mutlaka demişti
Masalminik ebruzb 32 ye kadar ayda bir gittim 32 den sonra 2 haftada bire düştü muhtemelen bu gidişimde haftada 1 e düşecek. Gidin bence siz beklemeyin en kötü bebeğinizi görmüş olursunuz içiniz rahat eder 😂
Asyaveannesi36 ebruzb normal tabi canım benim de öyle yeri daralıyor bazen hiç durmuyor hareket ediyorum yürüyorum geçiyor hareketlerini takip et ama doktorum sürekli söylüyor