Kızlar 34.haftamdayım en son 32 de gittim doktorum 37 de gel dedi arası çok değil mi diye sorduğumda sorun olmadığı sürece sık gelmene gerek yok dedi ama bana tuhaf geldi son haftalardayım bebeğimin kilosunu durumunu yakından takip etmek gerekmez mi yani ben 37yi beklemeyeceğim haftaya gidicem ama sizi merak ettim hangi aralıkla doktora gidiyosunuz bu arada özel de takipliyim🙄