Elosh40 1mervedir aynen öyle bende öyle düsünüyorum acikcasi..allahim isteyen herkese evlat sevgisi tattirsin..mevlam hepimizin evlatlarini sag salim kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🥰😌
Tosuncukannesi Elosh40 bende senin haftalarda kanamam olmuştu ama silinince gelmişti bir iki kere şiddetli değildi bacım hatta cinsiyeti erkek olacak erkeklerde kanama olur diyen bile oldu sonra bir iki kere daha oldu hatta 6-7 aylıkken oldu kanamam çok şükür bişey olmadı 1 yaşına girecek iki hafta sonra
Elosh40 Tosuncukannesi oy masallah cok sükür canim … benimki silince degil bildigin coktu kanama o yüzdende korktum baya
Nazendehanim Elosh40 ilk gebeliğimde kalp atışı durmustu kanama olmadan kürtaj oldum, ikincide 7+3 TE leke geldi doktora gittim kanama alanin başlamış boş gebelik dedi. Beklersen düşük yapabilirsin her an dedi. Doktora ne zaman gittiniz kanamadan sonra mi
salihainci Elosh40 Günaydın 🤗 gecen nasıl geçti Nasılsın? Yemin ediyorum aynıyız yahu 🤣🤣🤣🤣🤣 Ali koymuş adını benimki🤦♀️ Benimde fikrimi sorsaydın dedim Benim de bebeğim ya, bir fikrimi alsaydın😊 Yokkkkk kesinlikle Ali olacakmış Bizim oğlanlar kız olursa çok gülerim 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Elosh40 salihainci günaydin canim benim ..ay evet cok gülüyorum bu erkeklere ya ben 😂😂 cok sükür iyiyiz biz kanamada yok dencek gibi suan doktora gidiyoruz randevumuz var bakalim ne dicek doktor.. sen nasilsin bebis nasil kanaman hala devam ediyormu
salihainci Elosh40 Çokkk sevindim çok🥳🥳🥳🥳 inşallah güzel haberler alırsın doktordan Bana yaz merak ederim.😊😇 Dün gece biraz kanama oldu Hastaye gittik Gece 2 gibi Dr farklı bir yerde kanama başlamış dedi. Tedavi değişti ilaçlara ekleme yaptı. Cumaya kadar bitmesi lazım Bitmezse yatıracağım dedi. İnşallah bitecek Herşey çok güzel olacak🤲 Dün gece ultrasonda bebişi gördüm hareket ediyordu çok garip oldum Ellerini ayaklarını oynatıyor artık 🥰🥰🥰
Nazendehanim Elosh40 çok iyi yapmışsınız , açıkçası ben leke gördüğümde aklıma hiiiiic olumsuz bir şey gelmemişti öncesinde düşük yapmış olmama rağmen, mesajları tam okuyamadım ama bebeğiniz sağlıklı şu an sanırım
Sibel3479 Elosh40 12 haftalık gebeyim 3 gün kesintisiz kanamam oldu doktor düşebilir dedi progestan kullanıyorum sabah akşam suanlik bendede cocuktadada problem yok uzan sadece su içmeye kalk yerinden birde stres yapma bebeğimde dusucek diye psikolojisine girip kendini üzme inşallah bisey olmaz
Elosh40 Sibel3479 aynen öyle morel cok önemliymis ben üzüldükce kanamam cogalmisdi insallah hic bisey olmaz sizede bebeginizede 🥰
Elosh40 salihainci bizim bebekler biraz nazli galiba ugrastircaklar bizii 🥰😂😂 haber ederim canim tabiki😌oyyy masallah ya ellerini ayaklarini yerim onun😍 sende sikma canini hic korkma dualarim seninle canim benim❤️
Elosh40 Nazendehanim evet cok sükür saglikliydi bebegim..ben zaten cok pimpirikli bir insanim o yüzdende cok korkmusdum ama sakin olmak en iyisi valla..suan iyidir insallah seninde bebegin
Aycicegim Elosh40 He iyi o zaman canım bende kullanıyordum çünkü kan sulandırıcı da kullanıyordum aynı zamanda, lekelenmem olunca corasprini bana da bıraktırmıştı.
salihainci Elosh40 Bence de çok nazlı Şimdiden belli etti kendini Dün eşime dedim Kız olsa adını ‘Narin’ koyalım mı diye Bir bozuldu ki benim oğlum olacak hayal kurma boşuna diye küstü bana Bi alem bu adam yahu🤣🤣🤣 Dualarla ayakta duruyorum Dr dün gece bu kadar ilaca rağmen hala yeni kanama oluşuyorsa Hiç ilaç kullanmasan durum hiç iyi olmazdı dedi. Allah yar ve yardımcımız olsun 🤲😇
Nazendehanim Elosh40 çok sevindim senin adına inşallah sağ salim kucağına alırsın ben kürtaj oldum canım boş gebelikti , su an kan testlerimi yaptırıyorum inşallah Rabbim sağlıklı gebelik nasip eder
Elosh40 salihainci ayy benimkide öyle hic kiz olcagini düsünmüyo ihtimali vermiyo sanki o belirliyor 😂😂 Peki bu kanama neden oluyormus bisey söylemiyolar mi ? Aman bebek iyi olsunda ben bikere okumusdum 9ay kanama yasayan var😓
salihainci Elosh40 Ben yere düştüm karnımı vurdum kanamam ondan oluyor Vurduğum yer kanıyordu orası bitti şimdi başka yerde başladı Fazla darbe almışım Dr öyle dedi Ne kadar kanama olur kestiremiyorum dedi. Ben otobüse bindim Eşim şehir dışındaydı. Kimse bana yer vermedi başımın döndüğünüde söylememe rağmen Ani fren yapınca ayakta duramadım düştüm Demire vurdum karnımı 😔🥺
Elosh40 Nazendehanim cok üzüldüm canim rabbim en hayirlisini versin hakkinda , hakkimizda allahim isteyen herkese evlat nasip etsin insallah
Elosh40 salihainci allahim ya ne kadar duyarsiz insanlar var ya 😤 ama bebisin savasciymis simsıkı tutulmus annesine 🥰 Buarada ben doktordan geldim hersey yolundaymis cok sükür kanamada gözükmedi kalp atisinida duydum minigimin🥰❤️