Tubidy Nerde oturuyorsun canm. Bende pazartesi çektirecgm 400 liraya. Ayrca cektirirsen daha iyi olur çünkü bebegin her seyine bakılıyor ic organlarina,damarlarina beynine falan buna normal doktor baksada anlamiyor. O yüzden zten yatıracaksan perinatoloji uzmanina yaptr . Normal doktora değil.