Bugün kontrolde doktorum plasentanın yaşlanmaya başladığını söyledi. 9 gün önce kontrole gittiğimde yani 37+3te 3200gramdı şuan 38+5ve hâlâ aynı kiloda 9 gündür hiç kilo alamamış. Salı günü tekrar gideceğim nst ye bağlayacak salıya kadar doğar inşallah dedi ama henüz açılmam vs. yok böyle bir durum başına gelen varmı? Bu durumda normal doğum yapan varmı?