Kızlar adetime 6 gün var yumurtlama zamanımda uzayan bi akıntım oldu sonrasında yumurtlama bitiminde durdu akıntım gelmedi 2 3 gün bugün ise bembeyaz yoğun bi akıntım gelmeye başladı dünden beri ise çok kötü gaz ve karında şişkinlik yaşıyorum davul gibi belirti mi bunlar ?