Volkitolki Ezgiii11 canım bence başla ben 38+4de doğum yaptım çantamı 34de hazırlarım keske önceden hazırlasaydım dedim ağrılarım arttı dolapları yerleşecek yapamadım çok zorlandım
Anne_N Ezgiii11 hazırlayın bence. Ben de 32 de hazırlamıştım 34 te doğum oldu. Şimdi yine hamileyim 30 da hazırlamayı planlıyorum
Black-34 Ben 24 de hazırladım 28 de bile erkek doğum olabiliyor diye ne olur ne olmaz dedim en azından bir kaç takım atın kendinize pijama atın Zaten fiyatlar da artıyor
Glser Ezgiii11 ben 30 da hazirlicam bu kez ya 26 3 günlük şimdi bile uzun süre ayakta kalinca belim agrio sonra temizliktir bilmem ne bir de çanta cikmasin