Kızlar doktor birazda şans işi bende imperial hastanesnde Onur beye gidiyorum ikinci hamileliğim nasipse cumartesi geliyo ikizlerim onur beyden çok memnunum çok rahatlatıyor konusmalarıyla ameliyatıda başarılı ilk hamileliğimden söylüyorum şuan her özel hastane tık tık para alıyor ama medical artı para