Yavrum_herseyim Pregestan fitil kullanıyorum 10 gündür dünden beri çok kötü bı kaşıntı var iç bölgede kaşıdiktan sonra da aci hissediyorum bu durumu yaşayan var mı
35lavanta Yavrum_herseyim neden olur bilmiyorum ama 1 su bardağı suya 1 yemek kaşığı sirke koy taharat al onunla eğer doktorun izin verirse dediğim şeyi içedebilirsin oda iyi gelir ama doktoruna danışmadan lütfen içme
Yavrum_herseyim minnakanneeee bende 10 gündür kullandım yoktu dün akşam başladı işte nedenini bilmiyorum
T-A ben neredeyse bütün hamileliğim sürecinde progestan kullandım , kaşıntı vs yapmıyor.Sizde muhtemelen idrar yolu enfeksiyon vardır.Doktorunuza danışın idrar tahlili isteyin .
Yavrum_herseyim T-A zaten 10 gün öncesinden kanda bağırsaklarda idrar yolunda enfeksiyon yüzünden erken doğum riskim oluştu geçmemiştir mi ki
hanife-71 enfeksiyon vardir canım bendede oluyo kasiniyo sonra şişiyor sirkeli suyla yıkıyorum öyle rahatlıyor 😊
Kubratrn Yavrum_herseyim idrar yolu enfeksiyonu olabilir bende de aynı şekilde oldu biraz geç çıktı tahlilim idrar kültürü verdim daha da arttı şimdi ilaç kullanıyorum başta bende fitilden sandım aşırı kaşıntım oldu gece kalkıp sirkeyle sildim öyle uyuyabildim o derece kötü oldum
AyssssK Kubratrn pamuğa sirke döküp mü sildin? İyi geliyor mu? Ben travazol krem kullanıyorum iyi geliyor
Kubratrn AyssssK bir kaşık su ile bir kaşık suyu karıştırıp peçeteye döküp siliyorum sonra kuruluyorum doktora sormuştum çok kaşıntın olursa bu şekilde yapabilirsin dedi ama mutlaka antibiyotik kullanmak gerekiyor yoksa ilerliyor
Merinosunannesii Yavrum_herseyim travazol kesin çözüm bende bunu çok uzun süre yaşadım artık kaşımaktan içi bile tahriş olmuştu afedersin idrarımı yaparken yanıyordu doktorum bu kremi verdi hemen şıp diye kesti kaşıntıyı e kaşımak bitince acı da bitti doktoruna veya eczacıya sorarak alabilirsin