bsrakaradayi Kızlar 35 haftalığım. Dünden beri göbeğim aşağıda gibi duruyor normalde midemin orası şişik olurdu hep şuan dümdüz bira göbeği gibi duruyor😂 doktorum başı döndü demişti geçen hafta. Acaba kanala mı girdi nasıl anlarım? Düzelir mi erken daha
Valeria bsrakaradayi göbeğin aşağı doğru inmesi doğumun yakın olduğunu gösteriyor galiba. Bilimsel açıdan bilmiyorum ama beni de her gören daha aşağı inmemiş göbek, vaktin var daha diyo🙈😂
Ceylin680 bsrakaradayi göğüsünün tam altına 3parmagini koy isaret orta ve yüzük eğer karninla görüşün arasına sığıyorsa karnın düşmüş tür.
Ceylin680 bsrakaradayi Cok stres yapma agirda kaldırma insallah 1hafta daha sabreder .birde burnunda belirgin bir büyüme varmı bunlar doguma 3gün kala olur
bsrakaradayi Ceylin680 burnumda bilmiyorum ki dikkat etmedim yüzüm yuvarlak olduğu için burnum tombikleşmişti zaten 😂😂
Ceylin680 bsrakaradayi benim karnım düştü. birde aynaya baktım saçımı tararken burnum kocamandı.aksam misafir lige gittik .Senin burnun büyümüş dediler dedimki evet sabah farkettim büyümüş komsumuzda dedi ki karnın düşmüş hemen 3parmagimi göğüsümün altına koyup ölçtüm evet düşmüş ben 3güne doğurdum.isaret ortave yüzük parmagin sığıyorsa karnın düşmüş tür
Ceylin680 Buket_dadas Doktorlar nedeni yok bazen rahim aniden açılabilir dediler.dosyamada ani gelişen doğum yazmışlar doğum nedenine
ogretmen_anneee bsrakaradayi karın düşme olayını bende merak ediyorum bugün kasıklarım sanki daha dolu dün öyle birşey yoktu bebek şekil mi değiştirdi acaba dedim