Melekk8 Kızlar merhaba benim bebeğimin gelişimi 5inci haftada durdu kahverengi kanamam başladı doktor düşük dedi ama kanamam kesildi şuan hiç bir şey yok doktora çarşamba gideceğim bu süre zarfında bir sıkıntı olur mu acaba zehirler mi beni ?
Semali1 Melekk8 Çarşambayı bekleme bence bu durumlarda Allah korusun herşey olabiliyor canım sen ihmal etme. Kendi canına da zarar gelmesin bence
Gnz Melekk8 çarşambayı hiç beklemeyin gidin benimde 8 haftalikken bos gebelik olduğu kesinleşti yinede 2 gün bekleyelim dediler o süreçte kanamam oldu kese beni zehirlemeye başlamıştı 1 gün sonra gece hemen kürtaja almıslardi sende bekleme git bence
K_k1905 Melekk8 ne çarşambası doktora gidin hemen bende düşük yaptım nerdeyse 10 gün kanamam oldu sizde kanama yoksa hemen gidin.
BMelek Melekk8 benimde ayni sekilde oldu bekledim 9 haftaya kadar bebek 6. Haftada gelisimi durmus kurtaj sonrasi patoloji sonucunda curumeye baslamis yaziyormus yani biraz daha erteleseymisim zehirleyecekmis. Cok fazla geciktirmeyin
Melekk8 kardelenakyoll göğüslerim çok şişmişti çok hassastı yavaş yavaş hassasiyeti gitii acımamaya başladı şişkinliği indi onun dışında hiç bir sıkıntım yoktu