Glr_123 Kızlar 22 haftalık hamileyim.Bebegimin cinsiyeti kız.Bebegimi kasıkta hissediyorum bu normal mi?
Alyabebekk Glr_123 23 haftalığım, bende orda hissediyorum ilerleyen haftalarda brz daha yukarıya çıkıcak hareketler
Birgul Glr_123 ilerleyen haftalarda daha da yukarı çıkıyorlar, ve ayakları kasığına geliyordur belki bende oyle hissederdim çünkü doktor ayakları aşağıda ondan derdi☺️
Sumeyyebeyzaa Glr_123 bende hep kasıkta hissediyordum şuan 35 haftalığız doktorum çok aşagıda doğum pozizyonunda erken doğum olabilir dedi