Bebegimveben0811- 26+5 ız Bu aralar hareketleri çok azaldı neden acaba ? sizde de aynı mi herşeyi kafama takiyoum elim de değil ve birde haftaya kontrolüm var 27 +5 olucaz o zaman bebekelriniz kaç kiloydu ?
kirpapatyasii1 Bebegimveben0811- Canim bende de aynı şey var 26+6 yız hareket etmiyor 25 nci haftada çok güzel oynuyordu nedenini anlamıyorum oynasın diye elimden geleni yaptım ama yok .en son 22+6 haftalıkken gitmiştim benimde randevum haftaya inşallah kötü bisey yoktur🤲
tgba715 Bebegimveben0811- canım o haftalarda öyle oluyor ara ara yani ben de olmustu 3 gün olmadan eski hareketlerine dönüyordu pozisyon değişiyordur falan hemen takma kafana 10-15 hareket sayıyorsan ve kontrolüne gidiyorsan sıkıntı yoktur insallah
kirpapatyasii1 busrabelek koskoca bir gün içinde sadece bir tekme atıyor 25 nci haftada hiç durmuyordu 1 hafta öyle sık sık tekme attı birden Böyle olunca korkuyorum açıkçası rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah 🤲🌸