caghan_annesi Bu ilacı kullanan ve mide bulantısı yaşamayan var mı ? Sabah aç karına iç dedi doktorum fakat ben 1 saate kalmaz çıkarıyorum midemde kalmıyo başka nasıl kullanabilirim bile bi yardım etsin😩
cnn34 caghan_annesi doktorum yemekten sonrada alabilirsin mide bulantısı yapmasın diye dedi sonuçta çıkardıktan sonra hiç etkisi olmuyo
FeriDee caghan_annesi akşam yatmadan için bence aç karnına içmek çok zor ben tiksindim hâlâ vermediler bana da
sheyda1991 caghan_annesi ben ilacı almadan önce prilam kullanıyorum. Ki gebeliğimin 5. Haftasından beri sürekli kullanıyorum ne yazık ki bırakamadık daha. Nispeten daha hafifletiyor ferro nun etkisini. Yoksa istifra ederken sanki kilolarca inşaat demiri yutmuş gibi oluyor insanın ağzı boğazı 🤢
97Dilara Ben de çok kötü oldum o yüzden sabaha karşı uyku arasında kalkıp alıyorum, uyanana kadar geçmiş oluyor
mlsbtu Bende hamileliğin başlarında kullanmıştım çok mide bulandırıyor hep kusuyordum sonra gyno feron a geçtim kusmam falan kalmadı aynı zaten iki ilaç biri kapsül diğeri pembe şeker gibi bı ilaç
Tazeanne0134 mlsbtu Bende gyno ferro senol kullanıyorum folik asit b12 ve bi vitamin daha var bende korkuyordum bulantı yapar diye ama yapmadı çok şükür
Cilek_16 FeriDee ben onu denedim bu sefer de midede gaz yapıyo kuzum en iyisi gün içinde tok karnına içmek
Cocolingo Yemekten 2 saat sonrada içebilirsiniz, ben bulantılarım çok şiddetli olduğu için gece yatmadan önce içiyorum içmeme yakın bi sürede (mesela1-2 saat) çay kahve süt ürünleri tüketmiyorum ilacın emilimini azaltıyor
caghan_annesi sheyda1991 ya sorma 18 haftadayım prilamı yeni yeni bırakmaya başladım bu ilaç çıktı bide başıma alt üst etti herşeyi 🤮
DidemGuney caghan_annesi benimde oyleydi doktorum sanada bebegede yazik dedi ve tok karinda kullanmanda bir sakinca yok dedi yaklasik 3aydir o sekilde kullaniyoruz
Karahaninannesi caghan_annesi aşırı kusma yapıyor onilaç doktorunuza söyleyin muadili olan başka kan ilacı versin. Ferrium mesela bulantı yapmıyor
sheyda1991 caghan_annesi prilam kalp ben 💕💕 Günde 4 dozdan 2 ye indim şu an ama bulantılar devam ediyor tekrar yükselteceğim sanırım 😬 Ben sabah uyandığımda ilk prilam alıp hemen ardından demir ilacını alıp direkt yatağa giriyorum ve yatıyorum uyumaya çalışıyorum biraz daha. Sonra kalkınca kahvaltı yapıyorum. Sizde deneyin faydası olur inşallah :)