Ahsendsl Gly123 çok geçmiş olsun. Ben de 3 gündür aynı durumdayım ve 38. haftaya girdim. İnşallah bir an önce iyileşip güç toplarız 🤲🏼
Momlife1 Gly123 benimde 2 hafta kaldı eşim ve kızım hasta benimde burnum tıkanmaya başladı sürekli C vitamini alıyorum ıhlamur içiyorum korktuğun başıma geldi maalesef umarım covid değillerdir 😔
busrabyrm97 Benimde 2 gün kaldı doğuma 1 hafta önce çok fena grip oldum tek çaresi topuğa vicks sürün gece yatmadan bide burnunuza sürün ve bol bol karabiberli tarhana çorbası
Gly123 busrabyrm97 canm benim yapmadgm bişey kalamdi günlük iki kilo mandalina yiyorum inşallah geçecek 🤲🤲 hayırlı doğumlar olsn hepimize inşallah
Gly123 Ahsendsl aynı şekilde bende 38 haftadaym oğlumdan bulaştı banaada sürekli hasta oluyor birde havawkr soğudu günlük iki kilo mandalina yiyorum denemedim icmedgm bişey kalmadı inşallah bu hafta içi atlarm biter 🤲🤲🤲
Gly123 Momlife1 abuu cnm bnm bir test verse eşiniz bak dikkat et Aman kötü kendinj son zamanlar canmsn hafife almayın
Ahsendsl Gly123 inşallah 🤲🏼 Bana da büyük oğlumdan geçti. Kreşe gidiyor. Bi hasta bi iyi. İnşallah en kısa sürede toparlarız