Moonlight_10 T_u_g_c_e50 aynen canım göremiyorum ben karnımdan dolayı. Asagilari hiç göremiyorum erisemiyorum olduğu kadar alıyorum ne yapayım
Asyaveannesi36 T_u_g_c_e50 ben bekarken epilasyona gitmiştim heryerime iyiki de gitmişim diyorum eğer gitmeseydim ağdayı tercih ederdim güvendiğim bir yerde
incisu T_u_g_c_e50 aynanın karşısında yapıyorum ben yere hep kullandığım bezi serip sadece genital temizlik için kullandığım bezi yani
T_u_g_c_e50 Semra12344 kac haftalık hamilesin bende koafore gidiyordum tum vucud ama hamile olunca gitmedim
MMmerve_ Semra12344 bende gıtmek ıstıyorum ama utanıyorhm:( ılk hamılelıgımde gıtmıstım son ayımda ay cok utanmıstım bıde cok acıyo ya :( genıtal bolgem bu sefer cok karardı kendım bıle bakarken utanıyorum kendimden
Semra12344 T_u_g_c_e50 daha benim çok göbeğim yok ama ben küçük yaşlardan beri hep kuaföre gidiyordum öyle alıştım 17. Haftamdayım kendim alamam zaten beceremem alışkanlığım yok
Semra12344 Moonlight_10 doktoruma danıştım bir sakıncası yok dedi internetten de araştırmıştım. Orda da ağda yapılan bölgede iz kalabilir onun dışında bir sakıncası yok yazıyordu. Ben tüy dökücü kremler sakıncalı diye biliyorum.
RaYaRY Elinden geldiği kadarını yap insanın doğasında var doğal birşey ve hamilesin sağlıcakla gelsin 💕
bsrakaradayi Doktorlarımız alışık olduğu için takma çok olduğu kadar tabi insan rahatsız oluyor ama temizlerken ayna yardımcı olabilir 👍🏻
Gizmehsev4634 T_u_g_c_e50 evet maalesef allahtan benim eşim biliyorda yardım ediyor yoksa yapamazdım benim çocukluk beri gittiğim kuaförde uzak kalıyor bana maalesef evde eşime yaptırıyorum
ilknurarss2801 T_u_g_c_e50 bendede aynı sorun geçen alırken genitalimde bi yerimi kesmişim korkudan öldüm bişey oldu diye 29 haftalık gebeyimm