Merhaba. Ben 10.haftada çok şiddetli kanama yaşadım sonrasında 1 buçuk ay evde dinlendim. Şu an 19. Haftadayım. Progestan ve haftada bir defa proluton iğne vuruluyorum. Bundan 2.5 hafta önce doktora gittiğimde 1.5 cm kanama alanım kaldığını söyledi. Kanar mı dedim. Bebek büyür tolere eder onu kanamaz dedi. Ben hep çamaşırıma peçete koyarım. Hani gelen akıntıya bakmak için. Genelde iğne vuruldultan sonra akıntı daha çok geliyor. Ara sıra da kahverengi su gibi geliyor. Bugun de gelmiş kahverengi su. Yani neden geliyor anlamıyorum. Hamilelikte mi böyle neden?