Aybukee3535 34 haftaligim gece defalarca idrara çıkmaktan uyuyamıyorum gündüz sersem gibiyim enerjim sıfır sizdede aynı durum var mı anneler bu kadarı normal mi
suadeeee Aybukee3535 ben hamileyken de öyleydim ama uyumadan bi saat önce felan sıvı alımını kesince gece çok daha az kalkıyodum uyumaya yakın ne kadar çok içersen o kadar çok kalkıyodum
pinartonguc 38ci haftadayim bende devamli girip cikarim. Bebek hareket ettikce baski yapiyor. Zaten ben bekarligimdan beri 1 bardak su iceyim hemen cikarim wcye. Aliskinim yani.
Aybukee3535 suadeeee kız öyle bi durumda yok pek dogru duzgun su icmem bi akşam çayı iciyorum 2 3 bardak o da sabaha kdr 50 kere çıkıyor