abdullahkbra0507 38 +1 haftalık gebeyim. Tuzlu yemiyorum su da çok içiyorum ama ellerim ayaklarım aşırı şişiyor dinlenince yatınca iner diyorlar inmiyo ne yapmam lazım kızlar zararı olcak diye korkuyorum
Buketali abdullahkbra0507 inşallah bi zararı yoktur ben ellerimi açmakta bile zorluk çekiyorım şişlikten dolayı
Sinmn abdullahkbra0507 benim de öyle.. ellerim aşırı değil ama ayaklarıma basamıyorum bile acısından 😔 39+2 yim bu arada..haftalar oldu böyle 😔