Kızlar arçelik ütü hediye vermişlerdi kabul etmez olaydım hiç sevmedim çekiştiriyor patlatıyor kumaşları. Şimdi bebişin kıyafetlerini yıkayıp ütülemeyi korkuyorum bişey olcak diye. Ütü Tabanlığı alayım diyorum nette hep başka marka gönderiyorlar diyolar diye güvenemedim acaba ne tarz dükkanlarda satılıyordur veya internetten alıp memnun kalan var mı??