Pelin92 perinatolog çok telaşlandırdı aslında bana kalsa hemen serklaj yaparım ilacı veririm doğum olana kadar yatırırım dedi.
Kontrollerimi yapan doktor takipte kalalım serklaj her zaman çözüm olmuyor dedi.
Her ikisinde de alttan bakıp ölçüm yaptılar.
Sizin kaç çıktı?