Beyzatkl yok canım uyusturup öyle taktılar hiç hissetmesini çıkarırken de acimadi iğne de hiç acimiyo o konuda da korkma sen sadece doğumdan sonra bol bol yürü gazın rahat çıksın bide bol bol meyvesuyu veya hoşaf tuket hem sütun olsun hem de kabizligin olmasın sağlıkla al inşallah kucagina