7.haftadayım sürekli bel ağrısı yaşıyordum bu sabah kahve rengi leke gördüm. 2 gebeliğim hiç böyle bir şey başıma gelmedi. Sürekli bebeğimi klozete indirdim kaldırdım dün gece çok belim ağrıyordu düşük olabilir mi lütfen yardımcı olun çok korkuyorum. İlk kontrole gittim düşük riski falan bişey demedi doktor gayet güzel demişti ama ben şimdi çok korkuyorum