Aynur47 eğer değerlerin oldukça iyiyse doktorun da önermiyorsa kullanmayabilirsin elbette. Ama doktorun öneriyorsa özellikle demir, omega 3, vitamin ilaçları bunları kullanmalısın. Zaten bebek senden alacağını alıyor bir süre sonra sen zayıf düşersin sağlığından olursun canım. Kaldı ki ilk 3 ay kullanılan folik asit de bebeğin bazı hastalıklara yakalanmasını önlüyor diye biliyorum.