Almila2018 Merhabalar covid aşısi 2. Doz aşımı oldum sonradan hamile olduğumu öğrendim 😔 sanırım o sirada birkaç haftalık hamileymişim bu sorunu yaşayan var mı
sema_aa Almila2018 sıkıntı olmaz eskiden ilk 3 ay önermiyorlardı ama artık ilk 3 ayda da aşı olabilirsiniz diyorlar ben de hamileyken yaptırdım henüz doğum yapmadım ama sıkıntı olmadı
seddkilic05 Hayır korkmayın hiçbir şey olmaz bu şekilde olann çok kişi tanıdım hiçbir şey olmadı Allah’ın izniyle 🤲🏻❤
Almila2018 seddkilic05 yaa postu açarken korkarak açmıştım çok sevindim bu meseja şuan 10 haftalık olduk inşallah aaglicakla kucağımıza alırız bebeklerimizi çok teşekkür ederim mesajınız için 🤲💕
Almila2018 sema_aa cevabınız için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum inşallah sağlıcakla kavuşur herkes bebeğine 🤲💕
BusePolat Beni de aydınlatmış olduğunuz ben de 9+2 deyim şuan doktor olabilirsin diyo 2. doz olucak benimde bende gönül rahatlığıyla olabilirim o zaman 😇