Benide 31+2 de yatışım yapıldı perşembe günü akşamı tansiyonum 20 10 çıktı aydın üni hastanesinde kontrolüm vardı direk oraya gittim orası yenidoğan yoğun bakımı olmadığı için muğla araştırmaya gönderdi 2 gündür burdayım 2 gecedir ciğer geliştirici vurduruyorum bakalım inşallah çıkışımız olur tansiyonlarım düzene girdi