Belfam Öncelikle çok geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 benim bebeğimde de beyninde corpus collosyum agenezisi tanısı konuldu ve lateral ventrikullerde genişleme olduğunu öğrendim doktorlarin demesine göre yürüyemez konusamaz duyamaz
Yada sadece geç yürür geç konuşur hiç bir şey olmadan da hayatına devam eder dediler inanın ilk tanı konulduğunda bende çok kötüydüm aldırmayı bile düşündüm ama eşim istemedi rabbimin emaneti ne verirse başım gözüm üstüne dedi sonra anladım olucaksa olsun vardır rabbimin bı bildiği dedim çok ağladım çok üzüldüm ama elime bir şey geçmedi o yüzden hamileliğimin keyfini çıkartıyorum belki sadece sinaniyoruz kimse bilemez
Güçlü ol bende öyle yapıyorum tek umudum tek çarem rabbim , Allah kimseyi evladiyla sınamasın inşallah 🙏 şimdide bebeğimin suyu bitmiş erken doğum olma ihtimali var onun için güçlü durmak zorundayım anne rahmi kocaman bir sır doktorlar öyle der rabbim başka bir şey nasip eder
Dua dua dua en önemlisi belki bir mucize olur ki ben inanıyorum asalada vazgeçmedim inanmakdan
Rabbim sanada bebegine de yardım etsin inşallah Allah buyuk derdi veren dermanını da verir 🥰🙏