Mahber haftadayım hala salçalı soğanlı hiç bir yemeği yapıp yiyemiyorum. Hala yediklerimi sindiremiyorum ve çıkarıyorum hala mide bulantılarım geceli gündüzlü devam ediyor. Enerjim hala çok düşük, etrafımdaki gebeler maşallahh nasıl enerjik. Benim pijamamı çıkarıp iki adım atmaya halim yok. Var mı benim gibi olan ☹️😞
Dilaraa1 Mahber of hiç bilmiyorum psikolojim de iyi degil. Bek agrin falan var mi seninde benim cok batıyor
Mahber Dilaraa1 Yok çok şükür en azından o yok. Bide milletin hepimiz doğurduk abartma bakışları yok mu 😠 ama iyi değilim ne yapabilirim
Klcaysgl Ben de 12 haftaliğim hiç halim yok enerji sifir ne makyaj yapiyorum dişari çikarken ne de saçimi başimi evin içinde ruhsal gibi geziniyorum 🥺
Dilaraa1 Mahber herkesin aynı olmuyor iste bende onu anlamıyorum bizde isteriz herseyi yapabilmek ama elimizde degil