Sezeniko Var mı belirtiler neler yaptınız bu ay 😊 bende aşırı bir gaz var 🥴 meme uçlarım hassas, uyku hali fazla 😴 Bu ay 1 haftaya yakın incir kürü yaptım, folik asit kullanıyorum. En önemlisi ayaklarımı ve karnımı hep sıcak tutuyorum. Var mı önerileriniz ❤️