Happysmom Kızlar merhaba doktorum ultrasonda iç kısımda çok az kanama var yerleşme kanaması normal ama biz yinede riske atmayalım deyip progestan verdi fitil olarak kullanıyorum ama ben kanama görmedim henüz içteymiş bu durum ne kadar riskli yaşayan var mı ?
izmirlitazeanne Happysmom bende yaşadım uzun bir süre. Progestan kullandım iğne kullandım. Çok şükür 30.haftaya geldim. Kendini yoracak şeyler yapma. Ani hareketler de bulunma. Yükseğe uzanma. Dikkatli ol atlatırsın Allah’ın izniyle. Korkulacak bişey yok merak etme gönlünü ferah tut🥰
123_Ayse Happysmom Ben yaşadım 7. Haftadan 17.haftaya kadar hep kese yanı kanama alanlarım oluştu ama dışardan hiç bir kanamam olmadı progesteron iğne ve fitil kulandım şu an 26. Haftadayım
Elfidaa Happysmom bende yaşadım canım bi sonraki kontrole kadar hep yat tuvalet dışında kalkma zaten dağılıyo kendi. Yeterki senden kan gelmesin.Bebek büyüdükçe dağılıyo korkma
Happysmom 123_Ayse bana da aynı şekil kese yanı dedi bide bel agrısı adet sancısı gibi agrılarım oluyor sizde de oldu mu
izmirlitazeanne Happysmom 7.hafta mıydı neydi başladığımda belki 6. 16.haftaya kadar aralıksız kullandım. Günde üç tane sabah öğle akşam fitil olarak 200mg. Sonrasında ara bi dönem yine oldu kanamam kullandım. Ama zamanını hatırlamıyorum. Şuan kullanmıyorum iyiyiz çok şükür. 🥰
123_Ayse Happysmom Evet benim ilk dört ay çok olmuştu hala arada oluyor ama kanama alanlarım yok artık büyümeye bağlıda olabilir korkutma kendini ♥️
Happysmom Elfidaa ay insallah ya biz bir yıl sonunda kavuştuk o yüzden çok korkuyorum eşim benden beter yani sürekli tepemde otur kalkma diye ama çalışıyorum yani yatmam mümkün değil insallah geçer benimki de teşekkür ederim 🤩
Happysmom Fnen umarım benimkide geçer çabucak ilk gebelik ve bir yıldır istiyorduk olmuyordu o yüzden fazla hassasım bu konuya çok teşekkür ederim canım 🥰
Elfidaa Happysmom yatmak mümkün değilse hareketlerini yapabildiğin kadar kısıtlamani tavsiye ederim canım geçmiş olsun 😘
Fnen Happysmom progestanı mutlaka kullan ihmal etme, İnşallah hiç bir sıkıntı olmaz 🙏🏻 Rabbim size bağışlasın miniği 🌺
Happysmom izmirlitazeanne 7. Hafta benimde işte günde bi tane dedi ama gece alıyorum insallah geçer benimkide ☺️
izmirlitazeanne Bu arada benim kanamam da vardı sadece içerde olan bi kanama alanı değildi. Çok normal ama böyle şeyler yaşanıyormuş hep. Gönlünüzü ferah tutun. Bu progestan bebeğin daha iyi tutunmasına yardımcı oluyor çok etkili